tirsdag den 1. januar 2013

The Year That Passed

Godt nytår allesammen! Jeg håber i har haft en fantastisk aften i går, og er kommet godt ind i 2013 (det lyder helt mærkeligt at sige!). Vi var som sagt syv piger i min lille lejlighed, men det var bare skide skægt. Vi havde bestilt mad udefra til 10 personer - det var bare røv lækkert - der er bare SÅ meget tilbage. Yummi. Vi fik både spillet twister og singstar og fyrede lidt krudt af. Vi havde dog også lidt dårlige oplevelser med al det fyrværkeri. Jeg bor lige midt i Slagelse, og der blev simpelthen kastede med kanon slag hele tiden. Vi turde ikke engang gå de 50 meter, der er fra min lejlighed og op i byen. Øv! Men vi klarede den til sidst, og kom ud og fik danset lidt. Jeg har samlet lidt billeder fra året der gik. Sikke tiden er fløjet afsted!!

Happy new years everyone! I hope you had an amazing night last night, and entered the new year 2013 safely and good (it sounds so weird to say 2013!). As I told you we were seven girls celebrating in my apartment, and it was a blast. We had ordered food for 10 persons - so delicious - and there's a whole bunch left. Yummi. We played twister, singstar and went outside to "play" with fireworks. We bought the ones little kids use, ha. Better safe than sorry! I've gathered some pictures from the year that passed. Times fly by so fast!! 


HUSK at konkurrencen om at vinde et skab-selv iPhone cover fra CaseApp starter i morgen, så kig forbi! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar