mandag den 31. december 2012

Happy New Years Eve

Glædeligt nytår allesammen! Hvad har i af planer i dag? Jeg får seks søde piger på besøg i min lejlighed. Vi har bestilt lææækker mad udefra og har singstar og twister parat, hæ. Glæder mig enormt meget, tror det bliver super hyggeligt. Min veninde har lovet at tage hendes kamera med, så kan jeg bruge nogle af dem her på bloggen, så i slipper for iPhone billeder for en gangs skyld! Jeg håber i må komme godt ind i det nye år lovelies. P.s. husk i snart har muligheden for at vinde et lækkert iPhone cover! Giveawaaay efter nytår. 

Happy New Years Eve everyone! What are you up to today? I’m having six girlfriends over to dine in my apartment. We have ordered some delicious buffet - yummi. We are also planning to play twister and singstar, ha. One of my girlfriends will be bringing her camera, so you won’t have to look at my ugly iPhone pictures for once. I hope you’ll have a great new years eve lovelies. 



1 kommentar:

  1. Godt nytår :)

    Jeg ville blive rigtig glad hvis du ville kigge forbi min blog og skrive en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet