onsdag den 5. december 2012

Suuuummer

Jeg elsker vinter mere end noget andet, men jeg savner sommer varmen - giver det mening? I mit hoved gør det, hihi. I dag skal jeg på arbejde og ellers bare hygge derhjemme med en dejlig afsætningsaflevering. Hygge til jer alle!

I love the Winter season more than anything but I also miss summer - does it make sense? It does in my head. Today I'm going to work and later on I'll have to start making my marketing assignment - bah. See you lovelies!


Dress/Nelly 

4 kommentarer:

  1. Tusind tak for din kommentar på min blog, men kan desværre ikke se, at du er blevet fast følger som du skrev? :)
    - Rigtig fin blog - og ja, man kan godt drømme lidt om varmen her i den kolde tid :)

    //Kiki - bloggingbykiki.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar! Det har bare været en fejl ;-)
      Hav en god aften!

      Slet
  2. Tak for kommentaren på min blog :-)
    Kiggede lige forbi din blog, synes den ser vildt fed ud, du har derfor scoret dig en fast læser.
    Synes kjolen på billedet er virkelig lækker og ja, jeg savner sommer alt for meget :-(

    Knus
    http://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre! :-)Og ja, jeg er også virkelig glad for den kjole. Hav en god aften ;-)

      Slet