tirsdag den 4. december 2012

New Winter Jacket from H&M

Yayyyy, så gav jeg endelig mig selv lov til at købe denne fine jakke fra H&M (L.O.G.G). Jeg har kigget på den i et par måneder, men var simpelhen for nærig til at give 699,- for den. MEN fra mandag til onsdag er der 50% på alle jakker i H&M, og jeg er jo så heldig, at jeg får 25% i medarbejder-rabat oveni - hvilket vil sige jeg fik den til 262,-!!!!!! Er det ikke for vildt? Jeg er stadig helt høj på det, hihi.

Yayyyy, I finally allowed myself to buy this lovely jacket from H&M (L.O.G.G). I've been wanting it for several months, but I've simply been to cheap to buy it. BUT from monday to wednesday this week there's a sales driver going, which means you get 50% off all jackets from H&M and on top of that I get a 25% employee-discount - which means I'm getting the jacket for like almost nothing. It's crazy!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar