fredag den 14. december 2012

Friday Night Out - Part 2

Ja, jeg lovede faktisk at ligge flere billeder op fra min skoles julegalla i fredags - siden jeg ikke selv fik taget andet end fjolle billeder!  Men det viser sig så, at vi er lige så fjollede på de billeder. Sådan kan det altså gå, hihi. Lige er nu er jeg i "fuld" gang med SRP, og senere skal jeg  på arbejde i H&M. Sikke en dag.

I kinda promised to post more pictures from the party I went to at my school last friday night... since I only took a bunch of goofy pictures myself! It turns out we don't look any less goofy on the pictures my school took, ha. Right now I'm working on my big paper and later I'll go to work at H&M. What a day. 




2 kommentarer:

  1. Hvor ser I fine ud på billedet (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine billeder!

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet