tirsdag den 15. januar 2013

Yesterdays Outfit

Godmorgen bloggen! Så fik jeg lige taget et billede med los iphonos igår af mit outfit (undskylder kvaliteten). Jeg får min nye oplader til mit kamera hjem omkring i morgen - wuhu. I dag står dagen ellers bare på skole, arbejde og lektier. Det er en af de gode dage. Bestemt ikke. Senere i dag vil der komme en ny konkurrence op på bloggen! Håber i kan lide den. Knus

Good morning! I took some pictures of my outfit with my los iphonos yesterday (I apologize the quality). I'll get my new charger for my camera tomorrow with the mail - yay. Today I'll be going to school, working, and doing homework. It's one of the good days. Definitely not. Hugs


Boots / Unknown          Trousers / Vero Moda          Shirt / Flying A          Watch / Dyrberg/Kern

11 kommentarer:

  1. Hej:)
    Super fedt tøj! Du må meget gerne tag et kig forbi min blog, hvis du har lyst! http://beyou.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - jeg kigger forbi med det samme :-)
      Knus

      Slet
  2. Hej, du har en virkelig fin tøj stil, synes den er fed! :-).
    Ehm.. hvad for et program bruger du til at lave det med footway? altså selveste billedet?:-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, for din søde kommentar! :-) Jeg har mac, så jeg bruger et gratis program, som man kan hente over App Store, der hedder SketchBookExpress. Billederne indsætter jeg og redigerer, og teksten skriver jeg i Polyvore og indsætter et screenshot af det. Der er nemlig mange forskellige typer fonts derinde, som jeg er glad for. Håber det hjalp lidt :-)

      Slet
  3. Hej Amanda. Først vil jeg lige sige tusind tak for din kommentar på min blog, og skønt at høre at du læser min blog! Og så vil jeg også lige sige! Wouwh, en fed tøj stil du har, den er meget inspirerende, synes jeg!! Jeg vil nu blive fast læser af din blog også! Glæder mig meget til at læse mere omkring dig!

    Tanker fra Martine
    xxx
    www.martinesverden.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiih, tusind tak for din meget søde kommentar! Blev helt vildt glad :-) Jeg glæder mig også til at følge dig!

      Knus Amanda

      Slet
  4. Hvor er du bare heeelt vildt fin!
    Jeg elsker dit outfit, specielt bukserne er så fede! Er det længe siden du har købt dem? :)

    Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! bukserne har jeg faktisk liiige køb inde på Zalando til 199,-. Mega billigt jo! :-) Du kan finde dem her:
      http://www.zalando.dk/vero-moda-rona-bukser-gra-ve121a066-103.html

      Slet
    2. Ih tusind tak for linket, jeg må ind og kigge med det samme :D

      Slet
  5. Super lækre bukser!

    // Nana Maria // http://nanamariao.blogspot.dk/

    SvarSlet