tirsdag den 18. december 2012

My Birthday Gifts

Jeg bestemte mig for at lave en lille collage med de ting, jeg har fået i fødselsdagsgave, så i kan se dem! Jeg har smidt min oplader til mit kamera væk, så billederne det næste stykke tid vil være lidt dårlige - altså indtil jeg får købt et nyt i januar, hæ. Det håber jeg i kan overleve med. Det var lige et sidespring. Anyways.. Jeg havde en smadder god fødselsdag med min dejlige familie og skønne kæreste i går. Jeg har faktisk fået alle de ting, som jeg ønskede mig og mere til. Det så dejligt. I dag står dagen på ekstra meget SRP, siden jeg holdte fri i går. Øv.

I decided to make a collage with all the stuff I got yesterday for my birthday! I've thrown my charger for my camera away, so the pictures will not be that great for the next couple of weeks. I'll get a new one in January - promise. I hope you'll survice. Anyways.. I had the best birthday with my family and lovely boyfriend yesterday. I actually got all the stuff on my wish list and even more. It's so nice. To day I'm working on my big paper - again, since I took the day of yesterday. Ugh.

4 kommentarer:

  1. Super fine gaver :)

    Hvis du har lyst må du gerne forbi min blog og skrive en kommentar http://innocentcherry.blogspot.dk :)

    SvarSlet
  2. Virkelig fede gaver! Jeg er helt vild med jakken fra Gina Tricot.
    - Kig evt. forbi min blog, hvis du har lyst. Jeg har lige pt. en giveaway i gang om 2 Essie neglelakke :-)

    Knus
    http://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg altså også! Jeg deltager - den er super lækker konkurrencen :-)

      Slet