fredag den 12. oktober 2012

New babies!

Jeg elsker simpelthen bare sko. Jeg køber i hvert fald et par om måneden (næsten). Det forfærdeligt, at jeg ikke kan lade være, MEN de er bare så lækre sådan nogle helt nye sko! For en uges tid siden var jeg inde på ZARA's hjemmeside, hvor jeg så, de havde en masse høje støvler, og jeg blev instantly hooked. Sådan et par måtte jeg også have.. Og så faldt jeg over dette par i Skoringen, der var 50% på! Jeg synes, at de er så fede, og jeg elsker lynlåsdetaljen bagpå <3 

I morgen holder jeg indflytterfest vol. 2 for tre søde veninder. Jeg skal nok huske at tage nogle fine billeder! Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal servere siden mit køkken ikke er sååå stort igen, så det skal være noget enkelt, men lækkert - hmm. Any ideas?

Hav' en dejlig weekend eller måske i er lige så heldige at have eftersårsferie som mig - wiii.





Ja, Tulle ville altså også lige med på bloggen ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar