søndag den 18. december 2011

Lovely Gifts (And Friends)

Dette fik jeg af min søde veninde, Sofie! Rammen er endda den jeg har ønsket mig - wuhu. 


 Lene Bjerre lysestager fra mine søde veninder fra klassen. (Og ja, det er lidt fjollet man kan se mig spejlet i dem, hæhæ)


 Af to af mine andre søde veninder fik jeg en skøn oplevelsesrig dag i DGI-byen!




 To søde glas til lys fra min søde far


Er simpelthen så glad for den flotte lampe jeg fik af min mor! Og flere Lene Bjerre lysestager. Kan ikke få nok!


Jeg har simpelthen fået  mange fine gaver! Det var bare en skøn dag. I dag har jeg hygget og "nusset" om alle mine fine ting. Mine søde moster overnattede hos os, så vi har tilbragt en stor del af dagen sammen, selvom jeg har ravet noget sygdom til mig. Igen, igen! Jeg fik forresten også et fint gavekort til IKEA, så jeg skal derind med min mor, moster og veninde d. 27. Uh, jeg glæder mig.

Glædelig fjerde advent!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar